неделя, 1 октомври 2017 г.

Кой управлява Хасково,Добри Беливанов или Делян Добрев?

   
Аз не се дистанцирам от ГЕРБ, а от Делян Добрев, който създаде нелепо напрежение в община Хасково,пише Добри Беливанов, което бе изпратено до медиите.



Писмото е адресирано до Бойко Борисов, председател на ГЕРБ, Цветан Цветанов, председател на парламентарната група на ГЕРБ, Евгения Ангелова, общински координатор на ГЕРБ инж. Даниел Панов, председател на УС на НСОРБ, Гинка Чавдарова, изпълнителен директор на НСОРБ, Таня Захариева, председател на общинския съвет.
В писмото Беливанов повтаря, че за него управлението на общината е успешно. Той говори и за опити за кадруване, които се е опитал да пресече с провеждането на конкурси.
Беливанов отговаря на нападките, че има млада любовница и обяснява повода да бъде в Монако. Той пита, кой е изпратил хората, които са го снимали до Бентли-то.
“Аз не се дистанцирам от ГЕРБ, а от Делян Добрев, който създаде нелепо напрежение в община Хасково”, заявява Беливанов и казва, че има сила да довърши мандата си на кмет.
Ето и пълният текст на отвореното писмо.
Кадруване, интереси и симпатии стоят зад създалото се напрежение в град Хасково. Назначението на ръководни административни кадри в общината трябва да става след проведени законни, прозрачни конкурси съгласно Закона за държавния служител. Това не е лична моя прищявка или субективна преценка, а действие за съблюдаването на закона.
Аз съм кмет на гражданите на Хасково и желая да управлявам с екип, чието назначение не е в нарушение на закона. Прозрачността в управлението и ясните критерии за назначенията в общината са едни от целите на едно демократично и честно управление. Чисто партийните, семейни и приятелски назначения не са подходящи за постигане на тези цели, така че не е допустимо установяването на монопол в ръководството на общината. Няма да коментирам препоръчаните от Делян Добрев назначения нито в община Хасково, нито в енергетиката, за които излезе информация в медиите. Ако Хасково е малък район и в управлението трябва да има приоритетно негови близки, то и секторът енергетика ли е малък?
Възложих провеждането на кадровата политика на заместник кметовете и на съответните комисии и сега съжалявам за това. Научавам, че напускащите заместник кметове ще се върнат на по-скъпо платените си предишни длъжности, съжалявам само, че не са усетили моето уважение и респект към жертвата им за Хасково. Надявам се на тяхно място да дойдат също достойни хора и добри професионалисти.
След като отмених опорочените конкурси на 21 септември, на 22 септември излезе статия, че ГЕРБ ми искат оставката, а след това и местната структура на ГЕРБ излезе с осъдителна декларация, на която аз вече отговорих. Управлението в Хасково е успешно и смело заставам зад тези си думи. Постигнати са много успехи и всички те са плод на екипна работа. Разчитам, че всички поръчки са възложени законосъобразно. Горд съм, че сме сред първенците в санирането. Неприятно е, че заради един изкуствено създаден конфликт относно конкурсите за назначения, обществото ще гледа с недоверие на цялостната дейност в общината. Дадохме повод на опозицията да ни атакува.
Избран съм с подкрепата на ГЕРБ, изпълнявам политиките на партията, самият аз съм от ГЕРБ, член на общинското ръководство на ГЕРБ и като кмет на всички граждани трябва да съблюдавам закона, в това число и относно назначенията в община Хасково. Смятам също, че именно заради подкрепата на партия ГЕРБ трябва да пазим доброто име и да пресичаме практики, които уронват престижа и доверието в политическата ни сила.
Управлението на ГЕРБ има силно изразена визия и цели, и функционира в отличен синхрон и скаченост с всички местни административни единици. В тази връзка, аз с моето управление продължавам да стоя твърдо зад политиките и принципите на ГЕРБ. Ще работим за оптимизирането на процеси и проекти, забавянето на които отбеляза Цветанов, до колкото тези процеси са зависими от технологични и законови срокове.
Отдавна съм във властта и уважавам всички партии, включително и БСП в качеството й на градивна опозиция. Не съществува цена, която може да купи убежденията ми. А и от БСП никога не са се опитвали да сторят това, защото добре ме познават. Споменатият от Добрев, Иван Стаматов не зная да е от БСП, познавам го от много години. Лично аз не участвам в процеса по възлагане на обществени поръчки, за това съм упълномощил зам.-кмета Консулов.
През 2003 г. Делян Добрев беше назначен в областна управа на Хасково, на която бях главен секретар. Той бе младеж, завършил в САЩ и се справяше добре. В момента съм наскърбен от поведението му. Наскърбен съм като баща, а не като политик. Отдавам поведението му на емоцията, начина му на мислене и амбициите му за упражняване на влияние.
Обвинен бях, че имам любовница на 35 г. Аз съм на 71 г., а спряганата любовница беше финансов контрольор – уволних я, за да им угодя и да покажа, че грешат. Сега съжалявам, че заради клевети уволних един добър служител. Друга любовница се оказа дама, с която през 2016 г. съм бил на море. Любовницата беше всъщност дъщеря ми…
Връщам се от пътуване, на което бях заедно със зет ми, който шофира автобуса. Ако не бях на автобусна екскурзия, може би щях да успея да се върна още в понеделник. Бил съм абдикирал в петък, 28. 09.?! Всъщност, имаше непредвидена ситуация и престоят ни се удължи с един ден – трябваше да пристигнем в четвъртък, екскурзията беше седемдневна. Изтече видео материал, че се снимам като забележителност до автомобил с марка Бентли. Вижда се, че ме снима именно зет ми – съпругът на дъщеря ми. Вижда се също и, че ни наблюдават и снимат от черна луксозна лимузина… Това поражда въпроса кой е изпратил снимащите и с каква цел. И не е ли всъщност това една добре режисирана ситуация?
Аз не се дистанцирам от ГЕРБ, а от Делян Добрев, който създаде нелепо напрежение в община Хасково. Един човек да каже, че той е издействал от централното управление едно или друго нещо, е обидно за екипа ни, най-малкото, че ГЕРБ има още двама депутата от Хасково. Начинът, по който реагира Добрев на конкурсите показа, че истинската му цел е била да кадрува и ръководи община Хасково, а аз само да бъда фигурант – фасадата, зад която друг реди събитията, без дори да мога да спра незаконните назначения. Това е обидно.
Последните медийни изяви показват, че с опитите за омаскаряването ми се дискредитира управлението на ГЕРБ. Разбира се, че има наболели проблеми в града, решения се търсят, процесите са започнати, добри неща се случват. Разчитам на подкрепа от страна на централната власт и на мъдростта на министър-председателя Борисов. Имам силата и волята да довърша мандата си в името на доброто за Хасково и съгражданите ми. Целя ефективност, прозрачност и законосъобразност – принципи, които съм следвал през целия си живот и които не бих нарушил.
Дали действия на насаждане на антагонизъм ще спомогне за утвърждаване принципите и авторитета на ГЕРБ? Дали всичко това е в полза на гражданите, които са ни гласували доверие? Нека разумът да надделее, за да се фокусираме върху разрешаване на важните и наболели проблеми в Хасково и страната ни.

0 yorum:

Публикуване на коментар

Всеки може да коментира по статията.